tisdag 10 mars 2009

Tanken med min mat och tanke blogg....

.... är att få dela med mig av mina recept som samlats i mitt huvud under alla de år jag lagat mat (vad gammal jag kände mig :) är ju trots allt bara 42, men det är klart 33 års vardagsmatlagning har jag ju hunnit med)
..... är att sprida info om Refugee Support Camp, som går av stapeln i sommar. En hel del av de recept jag lägger ut här kommer att dyka upp på menyn då. Kolla in vår hemsida!
....är att höra vad ni där ute i cyberrymden tycker om olika sorts mat - genom enkäter och kommentarer. Välkommen att höra av dig.
.... är att kunna publicera ditt bästa recept - om Du vill. Maila isåfall till rsc.onsala@gmail.com och skriv Recept i ärenderubriken
....är också att tänka kring mat, den är ju livsviktig....

Ett recept per dag hoppas jag få till, så kom gärna tillbaka - ofta!

Lev väl!
Kaisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar